Wednesday, September 19, 2007

مش عارفة

لحظة ضعف
ساعات كتير الواحد بيمر لحظات ضعف
لحضات ضعف و انت مريض لحظات ضعف و انت حزين
حتى لحظات ضعف و انت وحيد
ايوة لحظات الضعف مرتبطة بالوحدة
ساعات كتير بحس بلحظات ضعف
اما يكون فى شىء غالى ضاع منك بتحس بلحظة ضعف
انهاردة كنت مسافرة فى مشوار تعبت قوى فى الطريق حسيت انى هقع من طولى
احتمال هبوط او حتى برد مش عارفة
بس الى عارفاه انى حسيت انهاردة بلحظة ضعف
لحظة ضعف و انا مش عارفة امشى
و حاسة انىلوحدى حسيت ايوة انى وحيدة حتى لو ماشية فى شارع كله ناس
محدش دلوقت بيساعد حد
محدش دلوقت حاسس بضعف حد
كنت مضايقة قوى من الاحساس دة
فكرت فى كل الى بحبهم
لو كانوا بس موجودين لو كانوا جنبى فى الوقت دة
يا ترى كانوا هيساعدونى ؟ يا ترى كانوا هيخدوا بايدى ؟
احلى لحظات الضعف و انت فى حضن ناس بتحبهم
احلى لحظات الضعف اما تحس ان الى قدماك مش هيستغلك و لا هيضحك عليك
مش عارفة انا عايزة اقول ايه؟
مش عارفة حاسة بحنين لناس بحبهم
ولا فعلا حاسة انى وحيدة
و لا حتى بتكلم على الناس و ان معتش حد بيحس بحد
و لا بيساعد حد
بجد مش عاااارفة
بس اهى مشاعر اخرى و حساها

2 comments:

محمد مارو said...

اولا الف مليون سلامه ع صحتك الغاليه
و ان شاء الله مش تتكرر تانى
ثانيا البوست بتاعك ده فكرنى باغنيه رائعه لتامر حسنى بيقول
محدش حاسس بيه محدش عارف حاجه ايوه ببئه فى وسط الناس و الوحده بتقتل فيه
محدش حاسس بيه محدش عارف حاجه ايوه ببئه كتير فرحان و دموعى جوه عنيه كام واحد بيسال عنى كام واحد بيحس بهمى واحد اتنين تلاته يا عينى و الكل يبعد عنى
شكرا لابك طلعتى البوست بالاحساس الرائع ده
و شكرا لزيارتك مدونتى و ارجو ان تنواصل

Rania Lelah said...

محمد مارو
انا الى بشكرك على زيارتك لمدونتى الجديدة و المتواضعة
بجد شرفتنى
و اغنية تامر فعلا اما قريت كلماته دلوقت حسيت تقريبا نفس المشاعر الى كنت حاسة بيها
شكرا لك يا محمد
تحياتى
و رمضان كريم